SEAT Haderslev

Autoriseret Serviceabonnement

Hvad er et Autoriseret Serviceabonnement?

Et Serviceabonnement er en udvidelse af Basisabonnementet, det vil sige, at tillægsarbejde i forbindelse med service også er dækket, hvilket ikke er inkluderet i Basisabonnementet. 

Det er muligt at oprette et Serviceabonnement frem til 24 måneder efter bilens 1. indregistrering, såfremt at bilen har overholdt producentens serviceplan. 

 

Hvad dækker et Serviceabonnement?

Et Serviceabonnement dækker arbejdsløn til det af producenten anbefalede service, inkl. producentens anbefalede tillægsarbejder og de under servicen anvendte reservedele, som fremgår af producentens serviceplan.

Abonnementet omfatter tillige efterfyldning af motorolie og sprinklervæske mellem serviceeftersyn.

 

Hvad dækker et Serviceabonnement ikke?

Et Serviceabonnementet dækker ikke reparationer eller udskiftning af reservedele, som ikke fremgår af producentens serviceplan og øvrige reparationer, som måtte være nødvendige for at opretholde bilens drift.

 

Kan jeg ændre mit Autoriserede Basisabonnement efter oprettelsen?

Det er altid muligt løbende at justere på periode og kilometer.

Hvis du ønsker at ændre dit abonnemnt til et Basisabonnement så kræver det, at din SEAT er ældre end 2 år, regnet fra 1. indregistrering.

Hvis du ønsker at opgradere til et Autoriseret Service- og Reparationsabonnement så er dette også muligt indtil 24 måneder regnet fra bilens 1. indregistrering. Med forbehold for at din SEAT er fuldt serviceret på autoriseret værksted. 

Hvis du ønske at ændre i dit eksisterende abonnement kan du kontakte serviceabonnement@smc.dk 

 

Hvad sker der med abonnementet hvis jeg vil sælge min bil?

Beslutter du dig for at sælge bilen inden for den periode, hvor abonnementet dækker, kan den nye ejer overtage abonnementet. Det giver køberen sikkerhed for, at bilen er blevet passet på et autoriseret SEAT værksted – og øger både bilens værdi og køberens tryghed.

Send evt. ejerskifteoplysninger til serviceabonnement@smc.dk